Uistimet - Kalastuskuva

Uistimet
Uistimet
Päiväys:16.08.2010Katsottu
799
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän mikka muut kuvat
Kamera:SONY, DSLR-A200
Valotus:1/125
Aukko:40/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
15.08.2010jjannee--on sulla valinnan varaa :D
15.08.2010Dinotaunussiinä on muutama uistin poikineen :D
15.08.2010mikkapitäähän noita olla.. viehe joka tilanteeseen ni kalantulo on aina varmaa :)
16.08.2010SyöttikalaMoneen pakkiin vieheet menee? :D
16.08.2010matikuno jopas on uistimia:D
16.08.2010mikka5 pakissa ollu.. mut ku lähtee reissulle ni pitää änkee 3 pakkiin :D vähän menee koukuista sekasin mut tottunu irrottelee toisistaan...
17.08.2010iikkaSaattahan nuilla joku hauki tulla
18.08.2010anttielaitino on siinä "mukavasti" uistimia.ei pitäs värivaihtoehdot loppua kesken reissun.:)
18.08.2010Ei tos ees oo paljoo
21.08.2010Kuusinenpaljon yhteispaino mahtaa olla? Kyllä voisi jopa jotain noilla saadakkin :]