|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 15.08.2010 | jjannee-- | on sulla valinnan varaa :D
| | 15.08.2010 | Dinotaunus | siinä on muutama uistin poikineen :D | | 15.08.2010 | mikka | pitäähän noita olla.. viehe joka tilanteeseen ni kalantulo on aina varmaa :) | | 16.08.2010 | Syöttikala | Moneen pakkiin vieheet menee? :D | | 16.08.2010 | matiku | no jopas on uistimia:D
| | 16.08.2010 | mikka | 5 pakissa ollu.. mut ku lähtee reissulle ni pitää änkee 3 pakkiin :D vähän menee koukuista sekasin mut tottunu irrottelee toisistaan... | | 17.08.2010 | iikka | Saattahan nuilla joku hauki tulla | | 18.08.2010 | anttielaiti | no on siinä "mukavasti" uistimia.ei pitäs värivaihtoehdot loppua kesken reissun.:) | | 18.08.2010 | | Ei tos ees oo paljoo | | 21.08.2010 | Kuusinen | paljon yhteispaino mahtaa olla? Kyllä voisi jopa jotain noilla saadakkin :] |
|
|
|
| |
|