|  | | 97cm 6,5kg hauki itse tehdyllä vaapulla | | | Päiväys: | 27.08.2010 | Katsottu 280 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän kuppi81 muut kuvat | | Kamera: | Canon, Canon PowerShot A580 | | Valotus: | 1/60 | | Aukko: | 28/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.08.2010 | köntsä | Komee on hauki, siitä ei voi olla eri mieltä ;) Sattuisko sulla muuten olemaan tosta vaapustasi vielä lähempää kuvaa, niin näkis kunnolla ton muodon ja värityksen. | | 29.08.2010 | kuppi81 | ei oo nyt parempaa kuvaa mut huomen voin lisätä kuvan | | 29.08.2010 | anttielaiti | nätti hauki on.:) |
|
|
|
| |
|