|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 30.08.2010 | Kuusinen | Kuva vähän heilahtanut, mutta kala siellä näkyy. Isommista kaloista kiintoisaa katsoa, mitä ne on syönyt :) | | 30.08.2010 | köntsä | Taitaa varmaan olla semmonen +500g ahven? | | 31.08.2010 | Kalamies69 | Puolen kilon ahven siellä oli.
|
|
|
|
| |
|