|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.09.2010 | köntsä | "Ja kuvan oton jälkeen tuli iso aalto ja vei nöi kaikki pois..." (ainahan sitä saa mieleikuvitusta käyttää ;) Komee saalis. | | 22.09.2010 | ratsumies | hehe:D, no ei onneks viäny..kiits |
|
|
|
| |
|