Ensimmäinen tekele nirhasta - Kalastuskuva

Ensimmäinen tekele nirhasta
Ensimmäinen tekele nirhasta
Päiväys:03.10.2010Katsottu
305
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Raine muut kuvat
Kamera:OLYMPUS CORPORATION, C765UZ
Valotus:10/300
Aukko:28/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
07.10.2010NonProkalastajvery nice on maalaus!...öhm mutta kiinnitätkös tuosta pään alla olevasta metalliluupista vai mistä?
08.10.2010Rainejoo siihen tulee siima. toi tulee pinnassa ja sit ku sitä vavalla vetää se lähtee vähän sivulle poikkoilemaan. en tosin tiedä miten nirhan tulis uida? onkos kellään kokemuksia? näin vaan kuvan erä lehdessä ja siinä oli että nirha ois tehokas taimenelle koskessa/virrassa. joten aattelin kokeeksi tehdä tollasen.täytyy ens kesänä kokeilla.
12.10.2010NonProkalastajSiis nirha on kuin popperi, tarkoitus on pomppia kuin hätääntynyt kala pinnalla. Uitossa vedät aina pitkän vedon ja aina välillä annat sen hiukan vajota niin sen kuuluisi tehdä jotain pientä liikettä pinnan alle hyvin hitaasti (ei pakko...). Pysähdys herättä kaloissa sen ruokahalun :D.
10.11.2010jontsa76niin tai mä oon saannu parhaan tuloksen ihan pikku vedoilla 20-40cm hiljasia nykyjä puolelta toiselle tai sitte laskee perä eellä koskeen ja välillä hiljasia nykyjä ,kait teit siitä perä painosen että vain pää pysyy pinnalla ilman vetoa se helpottaa paljon käyttöä
14.11.2010Rainejeps eipä tullut tehtyä..... elikkäs toi varmaankin tulee sukeltamaan.. painotin nokkalenkin ja keskikoukun väliltä. no täytyy kokeilla tehdä muutama eri versio eri puulajeista peräpainoisina.. mikähän olis paras. tuo on balsasta.
23.05.2011Raineei pelannu. liian kevyt ja tuuliherkkä. pitää testata jollakin lammella lumpeikon hauelle.
14.01.2012kalastaja97teitkö maalauksen kynäruiskulla vai millä?
15.01.2012Rainekynäruiskulla ja capin maaleilla.