|  | | Ensimmäinen tekele nirhasta | | | Päiväys: | 03.10.2010 | Katsottu 305 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Raine muut kuvat | | Kamera: | OLYMPUS CORPORATION, C765UZ | | Valotus: | 10/300 | | Aukko: | 28/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 07.10.2010 | NonProkalastaj | very nice on maalaus!...öhm mutta kiinnitätkös tuosta pään alla olevasta metalliluupista vai mistä? | | 08.10.2010 | Raine | joo siihen tulee siima. toi tulee pinnassa ja sit ku sitä vavalla vetää se lähtee vähän sivulle poikkoilemaan. en tosin tiedä miten nirhan tulis uida? onkos kellään kokemuksia? näin vaan kuvan erä lehdessä ja siinä oli että nirha ois tehokas taimenelle koskessa/virrassa. joten aattelin kokeeksi tehdä tollasen.täytyy ens kesänä kokeilla. | | 12.10.2010 | NonProkalastaj | Siis nirha on kuin popperi, tarkoitus on pomppia kuin hätääntynyt kala pinnalla. Uitossa vedät aina pitkän vedon ja aina välillä annat sen hiukan vajota niin sen kuuluisi tehdä jotain pientä liikettä pinnan alle hyvin hitaasti (ei pakko...). Pysähdys herättä kaloissa sen ruokahalun :D. | | 10.11.2010 | jontsa76 | niin tai mä oon saannu parhaan tuloksen ihan pikku vedoilla 20-40cm hiljasia nykyjä puolelta toiselle tai sitte laskee perä eellä koskeen ja välillä hiljasia nykyjä ,kait teit siitä perä painosen että vain pää pysyy pinnalla ilman vetoa se helpottaa paljon käyttöä | | 14.11.2010 | Raine | jeps eipä tullut tehtyä..... elikkäs toi varmaankin tulee sukeltamaan.. painotin nokkalenkin ja keskikoukun väliltä. no täytyy kokeilla tehdä muutama eri versio eri puulajeista peräpainoisina.. mikähän olis paras. tuo on balsasta. | | 23.05.2011 | Raine | ei pelannu. liian kevyt ja tuuliherkkä. pitää testata jollakin lammella lumpeikon hauelle. | | 14.01.2012 | kalastaja97 | teitkö maalauksen kynäruiskulla vai millä? | | 15.01.2012 | Raine | kynäruiskulla ja capin maaleilla. |
|
|
|
| |
|