|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 29.10.2010 | jamael | Nätti! | | 30.10.2010 | NonProkalastaj | Etkös ole useammankin samanlaisen tehnyt? Jos kerran toimii niin miksei tietysti, vaan onkos toiminut hyvinkin? | | 30.10.2010 | Jolle | Mielestäni paras väri kirrelle niin pitäähän niitä tehdä varalle... | | 16.01.2011 | jamael | Kuis paljon tommonen maksais, jos tekisit? =) | | 18.01.2011 | Joolle | ehkä joku 4-6euroo |
|
|
|
| |
|