|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 09.01.2011 | jamael | Hieno hauki, millä tuli? | | 10.01.2011 | Arskaz | Iskukoukullahan se tuli, kyseinen hauki on sama, mikä on tuossa toisessa kuvassa. Olis taas tarkotus laittaa iskukoukut veteen, kunhan sais pilkittyä tota täkyä. :) | | 10.01.2011 | mazai123 | Komia hauki | | 13.01.2011 | | tonne kanataa laitaa sormi hehe |
|
|
|
| |
|