|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 17.02.2011 | Kuusinen | On kyllä itsevarma hauki ollut :) | | 17.02.2011 | KalAkke | On siinä itseluottamusta... | | 17.02.2011 | Arskaz | Ahne. | | 17.02.2011 | NonProkalastaj | Noita kaljapullon kokosia tulee melkein aina :D | | 17.02.2011 | Ahven 2 kg | Pakko tappo? Menikö liian pahasti koukut? | | 17.02.2011 | mikael | varovasti irrottelin koukut ja eloa jatkoi. kyseiseltä paikalta napannut useamminkin juuri tuon kokoinen niin tiedä sitten liekö sama, ahne kuitenkin. tiedä millainen allligaattori tuostakin vielä kasvaa. | | 18.02.2011 | fisustaja92 | Pistänkö paremman :D
http://www.kalasaalis.com/fisustaja92/kalat/Hauki/7767/ | | 18.02.2011 | fisustaja92 | Onhan tääkin uistimen/kalan koko suhteutettuna aika suuri-imago fisu :D | | 18.02.2011 | jamael | Voi pientä... :D |
|
|
|
| |
|