|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 19.07.2008 | | mistä tää kuva on ??? mikä joki ja mist päin suomee tai satakuntaa.. | | 06.09.2008 | anze666 | missäpäin? | | 07.12.2008 | Teukka | Perälänjoki Etelä-pohjanmaa
| | 07.12.2008 | Teukka | en oo täällä hetkeen käyny on vähä kestäny noihin kysymyksiin vastaaminen
|
|
|
|
| |
|