|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 22.03.2011 | kalakala543 | Melkonen sapeli. | | 22.03.2011 | | komea on | | 22.03.2011 | mikael | onko terävä, tästä näyttää aika tylsältä, mutta vaikea arvioida., hienohan tuo on. :) | | 23.03.2011 | Raine | juu en terottanu sitä. tein sen vaan seinä koristeeksi. | | 24.03.2011 | jamael | Tulee mieleen jotenkin ww2 aikaiset systeemit. | | 27.03.2011 | janne-s | Happaristako oot ton tehny ku oot saanu noin hyvin kiillotettua? Ja jäi hieman mietityttämään millä oot tehny noi viisteet, jyrsiny kenties? | | 28.03.2011 | Raine | se on sellasesta viilasta jolla raspitaan hevosen kaviota. sain sen kaverilta kun tulee noita puukkoja ja muita systeemejä silloin tällöin tehtyä.
rälläkällä aluksi noi viisteet ja muoto, nauhahiomakoneella sen jälkeen oikaisen pinnat, sit timantti tasolla saa melkein kaikki loput urat veke, tohonkin jäi vielä vähän. ja lopuksi kiillotan sen huopalaikalla ja kiillotusvahalla. väisti on tehty kiilaraudasta. helat on englannin punta (takana) ja edessä joku itämaan raha..(ei saanu teksistä tolkkua) vastapaino on sellanen kartiorikka+pallokantainen pultti ja kahva on lämpökäsiteltyä loimukoivua. | | 28.03.2011 | janne-s | Kyllä täytyy arvostaa käsityö intoasi. Nykysin ei jaksa hioo enää mitään(kiillottaa korkeintaan)...duunissa koneet mahdollistaa lähes kaiken näkösen koneistuksen. Tosin en aijo kopioda toisten tekemiä juttuja. Ja eikun uutta matoa koukkuun.. :) | | 06.04.2011 | Karza- | Melkonen tikari.. |
|
|
|
| |
|