|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 01.04.2011 | mikael | Amerikastahan oli pakko ostaa Amerikan suosituimpia uistimia, pääasiassa bassin pintakalastukseen tarkoitettuja Rebel pop-r poppereita. Eka kertaa kokeilen ens kesänä pintakalastusta, toivottavasti toimivat vaikka pieniä ovatkin. | | 02.04.2011 | jamael | Varmasti toimii =) | | 02.04.2011 | mikael | Toivotaan, tarkoitus olisi kokeilla alle 0,5 metriä syvään "ojaan" johon hauet tulee keväällä kudulle. Siinä on hyvä uittaa kelluvaa uistinta. :) | | 15.04.2011 | teemu123 | Ai siihe myllyojaa siin teijän mummolan vieres? | | 15.04.2011 | mikael | Joo. :) siinä on keväällä yllättävän hyvin haukia ja ainakaan kalattomaksi ei heittely siitä usein jää. Yleensä lipalla siitä oon niitä nostellu. | | 16.04.2011 | teemu123 | Sain mun ensimmäisen tuulastus hauen sielt.:) | | 16.04.2011 | mikael | oho. :)
| | 17.04.2011 | | Minkäs pitusia noi on? | | 17.04.2011 | mikael | Taitaapa olla vaan 6 cm. |
|
|
|
| |
|