|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 27.04.2011 | mikael | Ei mikään kaunis, mutta hukkapuusta valmistettu pikapopperi, ensimmäinen laatuaan. :) | | 27.04.2011 | Mäski | Ei se kala kauneutta katso! Varmasti toimiva pintaviehe! ;) | | 27.04.2011 | mikael | :) Ainakaan hauki. | | 27.04.2011 | | On tosi hieno ja hyvin tehty ;D Sä osaat | | 28.04.2011 | KalAkke | Tuokin hieno | | 28.04.2011 | mikael | kiitos kehuista. ;D Saa nähdä nappaisiko erään lammen nälkäinen parikiloinen hauki tähän komeasti, kun muovista ongenkohoakin yritti useasti syödä. :D | | 28.04.2011 | teemu123 | Hieno:), mikset kalastanu toll eilen? | | 28.04.2011 | mikael | Lakka "kuivui" sillon vielä. :) | | 28.04.2011 | NonProkalastaj | Hyvännäkönen :D | | 19.08.2011 | mikael | Ja eka kala tällä eilen ekalla uitolla :)) | | 30.10.2011 | NonProkalastaj | Mitenkäs iso kala tuli? :D | | 31.10.2011 | mikael | 2 kpl pientä +150 g hauentumppia ja ahven on tällä tullut ) |
|
|
|
| |
|