|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 13.06.2011 | tail dancer | joo,,, vähä huono laatu :/ | | 13.06.2011 | matiku | ton keskellä olevan hopeisen lusikan oikealla puolella toi vaappu vois olla iha hyvä. itellä on saman värine ja on tullu kalaa hyvi. | | 13.06.2011 | KalAkke | Stormin jigit hauelle kova sana. Kuhalle tarjoisin Barra Magnumia (jos se on se) ja Tail Danceria. Hyviä lippojakin löytyy, niillä ainakin haukea ja ahventa. | | 13.06.2011 | tail dancer | pitää kokeilla ;) | | 13.06.2011 | Miika- | haukee tulee ainakin tolla hopeella professorilla, oikeestaan, melkein kaikki käy hauelle :D | | 13.06.2011 | iikka | Toi vihree selkäne ja kirkas kylkinen barra mangum itsellä samanlainen ja sillä tulee kuhaa ainakin kirkkaista vesistä =) | | 14.06.2011 | tail dancer | ookoo :D | | 14.06.2011 | Rapala® | Ehdottomasti paras on calicocat. | | 15.06.2011 | sammy97 | hauki tarttuu melkein mihi vaan :D | | 15.06.2011 | sammy97 | calico cat toimii hyvin tummis vesis | | 07.08.2011 | rapala_ | Abun Toby kuuluu mun luottovieheisiin hauen kalastukseen joten suosin koittamaa! :D |
|
|
|
| |
|