Millä haukee/ kuhaa???? - Kalastuskuva

Millä haukee/ kuhaa????
Millä haukee/ kuhaa????
Päiväys:13.06.2011Katsottu
227
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän tail dancer muut kuvat
Kamera:Nokia, C2-01

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
13.06.2011tail dancerjoo,,, vähä huono laatu :/
13.06.2011matikuton keskellä olevan hopeisen lusikan oikealla puolella toi vaappu vois olla iha hyvä. itellä on saman värine ja on tullu kalaa hyvi.
13.06.2011KalAkkeStormin jigit hauelle kova sana. Kuhalle tarjoisin Barra Magnumia (jos se on se) ja Tail Danceria. Hyviä lippojakin löytyy, niillä ainakin haukea ja ahventa.
13.06.2011tail dancerpitää kokeilla ;)
13.06.2011Miika-haukee tulee ainakin tolla hopeella professorilla, oikeestaan, melkein kaikki käy hauelle :D
13.06.2011iikkaToi vihree selkäne ja kirkas kylkinen barra mangum itsellä samanlainen ja sillä tulee kuhaa ainakin kirkkaista vesistä =)
14.06.2011tail dancerookoo :D
14.06.2011Rapala®Ehdottomasti paras on calicocat.
15.06.2011sammy97hauki tarttuu melkein mihi vaan :D
15.06.2011sammy97calico cat toimii hyvin tummis vesis
07.08.2011rapala_Abun Toby kuuluu mun luottovieheisiin hauen kalastukseen joten suosin koittamaa! :D