|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 23.06.2011 | -mononen- | hyviä lusikoita näyttää olevan ,, :) | | 24.06.2011 | jesse- | onkso tolla proffalla tullu mitää? (vasen yläkulma)
| | 24.06.2011 | kalamies 13 | tänä keväänä kaks haukee 2.3 ja 1.5 kiloset. | | 30.06.2011 | | Hyviä uistimia löytyy! | | 07.08.2011 | rapala_ | Onko tullut kalaa sinisel minnow spoonilla? | | 08.08.2011 | kalamies 13 | haukia ja muutama ahven. veljelle lainasin heinäkuussa ja sai noin kaks kilosen hauen. |
|
|
|
| |
|