|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 27.06.2011 | | lol päästä se heti takas nii pikkunen ahven
| | 27.06.2011 | | vai onko tuo hauki
| | 27.06.2011 | Kalamies69 | kirjolohi!
| | 27.06.2011 | anze665 | kuinka tota voi luulla haueks tai ahveneks? vai oliko toi joku läppä?? :D | | 27.06.2011 | kalamies65 | niinpä miten sitä voi luulla hauveks tai ahvhommasta mitääneneks tainu vähä seota tai sitte ei vaa tieä kala |
|
|
|
| |
|