|  | | Nami nami | | | Päiväys: | 06.05.2011 | Katsottu 381 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Jyrize muut kuvat | | Kamera: | Samsung Techwin, VLUU L100, M100 / Samsung L100, M100 | | Valotus: | 1/45 | | Aukko: | 28/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 30.06.2011 | enäjärvenkauhu | Taitaa olla haukea. Pistitkö tollasenaan paistumaan? | | 01.07.2011 | Jyrize | jep laitoin, voita kuten huomaatte, sitruunapippuria, mustapippuria,tomaattia ja oliiviöljyä päälle... | | 06.07.2011 | onkipoika | hyvältä näyttäähyvältä näyttää | | 28.07.2011 | Tuomas96 | prkl kuvaa katellessa tuli nälkä :DD
|
|
|
|
| |
|