|  | | Tost puuttuu jesset,nilsu,fat rap,tail danceri...aina mukana...tämä pakki... | | | Päiväys: | 29.06.2011 | Katsottu 225 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän muut kuvat | | Kamera: | Nokia, C3-00 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 06.08.2011 | jonikoseoli | eikös tuo punainen tuossa keskellä ole Salmo Teno? ootko mitään sillä saanut? itse juuri hommasin tuon.. | | 06.08.2011 | | oon saanu isoi ahvenia ja sit kirrejä ja haukia... |
|
|
|
| |
|