Hyvii?? - Kalastuskuva

Hyvii??
Hyvii??
Päiväys:04.07.2011Katsottu
288
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän redstar muut kuvat
Kamera:Canon, Canon DIGITAL IXUS 60
Valotus:1/60
Aukko:28/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
04.07.2011KalAkkeOikeestaan kaikki hyviä. Jokaisella saa kalaa jos on tullakseen...
04.07.2011anttielaitiSamaa mieltä KalAkken kanssa.
05.07.2011Karza-ainaki meilä päin tulis..:P
05.07.2011Santeri KujanpNuo hyviä!!! Jokku on samanlaisia kun mulla. :)
05.07.2011redstar:))
07.07.2011-mononen-mulla on 2 samallaist lottoo ja sitte tollane super vibrax iha alin
08.07.2011redstartuolla yhellä lotolla (ph-70) on tullu iha kiitettävästi ahventa :DD
10.07.2011fisumies12Hyvii kaikki mul on toi oranssi musta bete sain viimevuonna 1 taimenen sillä.
11.07.2011redstar=))
07.08.2011rapala_Ootko saanu jäpittäjällä?