|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 04.07.2011 | KalAkke | Oikeestaan kaikki hyviä. Jokaisella saa kalaa jos on tullakseen... | | 04.07.2011 | anttielaiti | Samaa mieltä KalAkken kanssa. | | 05.07.2011 | Karza- | ainaki meilä päin tulis..:P | | 05.07.2011 | Santeri Kujanp | Nuo hyviä!!! Jokku on samanlaisia kun mulla. :) | | 05.07.2011 | redstar | :)) | | 07.07.2011 | -mononen- | mulla on 2 samallaist lottoo ja sitte tollane super vibrax iha alin | | 08.07.2011 | redstar | tuolla yhellä lotolla (ph-70) on tullu iha kiitettävästi ahventa :DD | | 10.07.2011 | fisumies12 | Hyvii kaikki mul on toi oranssi musta bete sain viimevuonna 1 taimenen sillä. | | 11.07.2011 | redstar | =)) | | 07.08.2011 | rapala_ | Ootko saanu jäpittäjällä? |
|
|
|
| |
|