Meidän uistinpakki - Kalastuskuva

Meidän uistinpakki
Meidän uistinpakki
Päiväys:06.07.2011Katsottu
256
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän risula muut kuvat
Kamera:Nokia, C7-00
Valotus:40003/1000000

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
06.07.2011Hyviä lusikoita löytyy!
06.07.2011JMPOotko saanu tolla isolla keltasella vaapulla mitään?
07.07.2011erä koiraMulla sama pakki en oikee tykkää siitä,pitäis ostaa isompi ja parempi=(
07.07.2011risulaEi ole oikee tullu kalaa sillä vaapulla =(
09.07.2011risulaKyll toi Kuusamon helmi ruohikko räsänen on paras. Kannattaa ostaa ahvenenvärinen sillä tulee.
10.07.2011fisumies12juu sillä tulee .
02.08.2011rapala_Mullapa löytynee sama pakki. Hintaa oli vaan 20e ja 6uistina + onkivälineet siimat, kohot jne.. :D