|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 06.07.2011 | | Hyviä lusikoita löytyy! | | 06.07.2011 | JMP | Ootko saanu tolla isolla keltasella vaapulla mitään? | | 07.07.2011 | erä koira | Mulla sama pakki en oikee tykkää siitä,pitäis ostaa isompi ja parempi=( | | 07.07.2011 | risula | Ei ole oikee tullu kalaa sillä vaapulla =( | | 09.07.2011 | risula | Kyll toi Kuusamon helmi ruohikko räsänen on paras. Kannattaa ostaa ahvenenvärinen sillä tulee. | | 10.07.2011 | fisumies12 | juu sillä tulee . | | 02.08.2011 | rapala_ | Mullapa löytynee sama pakki. Hintaa oli vaan 20e ja 6uistina + onkivälineet siimat, kohot jne.. :D |
|
|
|
| |
|