|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.07.2011 | jonikoseoli | ei pöllömpi kokoelma :) | | 22.07.2011 | viehepoju | no kiitosta vaan :) | | 27.07.2011 | rapalaäijjä | noi minnow spoonit on parhaita.. | | 03.08.2011 | Koijaaja | GFRT on paras väri minnow spoonissa :D
| | 04.08.2011 | viehepoju | totta, totta... monta haukee on Rapakalan minnow spoonilla nostettu ylös :D harmi vaan että toi GFRT tarttu pohjaan ja sinne jäi :/ |
|
|
|
| |
|