|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.07.2011 | fisutommi | nää on kovia kuha vaappuja.. | | 23.07.2011 | | Onko noi katko bomberit hyviä kun en muistaakseni ole missään törmännyt. Mistä saa? | | 23.07.2011 | | onko noi poikkinaiset parempia ku nuo tavalliset | | 24.07.2011 | Weibs | Vasta koeuitossa olleet, kun kaverilta ne sain. Ui solakasti, ainakin minun mieleeni paremmin kuin yksiosaiset, mutta saa nähdä mitä kalat uintiin tuumaavat. |
|
|
|
| |
|