|  | | Tunnistaako kukaan? | | | Päiväys: | 28.07.2011 | Katsottu 301 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän HC muut kuvat | | Kamera: | Canon, Canon DIGITAL IXUS 75 | | Valotus: | 1/25 | | Aukko: | 28/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.07.2011 | Raine | ottiväline, pentin uistin, hp. siinä mun veikkaukset. | | 28.07.2011 | KalAkke | Varmaan HP, koska meillon samannäkönen, jossa muistaaksni leukalapussa lukee HP. | | 29.07.2011 | HC | Tässä mallissa ei leukalapussa lue mitään. sen vuoksi tulin täältä kyselemään jeesiä. :) | | 09.08.2011 | Kuusamo94 | Voisi olla lgh vaappu. Itellä tuli mieleen ainakin... |
|
|
|
| |
|