|  | | Elämäni ensimmäinen pakki....+ kuvat | | | Päiväys: | 22.07.2011 | Katsottu 344 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Jyrize muut kuvat | | Kamera: | Samsung Techwin, VLUU L100, M100 / Samsung L100, M100 | | Valotus: | 1/45 | | Aukko: | 28/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.08.2011 | Jyrize | muutama waken uistin puuttu ja sit beten lotto punaisena ja mustilla pilkuilla. | | 21.08.2011 | | onks toi lippa räsänen toiminu
| | 21.08.2011 | Vastarannankii | Mistä olet saanut tuon "propellivaapun", olisiko rapalan skitter prop? | | 22.08.2011 | Jyrize | Hirveästi en ole tuota räsäsen-lippaa heitellyt/vedellyt mut ekalla kerralla kun koitin niin kyllä sieltä hauki tuli 2 tunnin jälkeen joten en kyll lupaa tuosta kenellekkään mitään...mutta joo onhan tuo Proppi ja virosta ostin maksoi about 6 egee ja 1 ahven ja kaks haukee tullut ihan hyvä peli. | | 22.08.2011 | rapala_ | Onko toi harmaa/musta niin Krokodil vai Turku Spoon? Onko sillä tullut? | | 22.08.2011 | Jyrize | kyseisellä beten krokodil/Turku spoonilla olen saanut tuon isoimman kalani plus n.5 ahventa toi on tuo 23grammanen | | 19.06.2012 | miikka87 | päivitystä kehiin :) | | 25.06.2012 | Jyrize | ei pysty pakki savarilla :) |
|
|
|
| |
|