Elämäni ensimmäinen pakki....+ kuvat - Kalastuskuva

Elämäni ensimmäinen pakki....+  kuvat
Elämäni ensimmäinen pakki....+ kuvat
Päiväys:22.07.2011Katsottu
344
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Jyrize muut kuvat
Kamera:Samsung Techwin, VLUU L100, M100 / Samsung L100, M100
Valotus:1/45
Aukko:28/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
21.08.2011Jyrizemuutama waken uistin puuttu ja sit beten lotto punaisena ja mustilla pilkuilla.
21.08.2011onks toi lippa räsänen toiminu
21.08.2011VastarannankiiMistä olet saanut tuon "propellivaapun", olisiko rapalan skitter prop?
22.08.2011JyrizeHirveästi en ole tuota räsäsen-lippaa heitellyt/vedellyt mut ekalla kerralla kun koitin niin kyllä sieltä hauki tuli 2 tunnin jälkeen joten en kyll lupaa tuosta kenellekkään mitään...mutta joo onhan tuo Proppi ja virosta ostin maksoi about 6 egee ja 1 ahven ja kaks haukee tullut ihan hyvä peli.
22.08.2011rapala_Onko toi harmaa/musta niin Krokodil vai Turku Spoon? Onko sillä tullut?
22.08.2011Jyrizekyseisellä beten krokodil/Turku spoonilla olen saanut tuon isoimman kalani plus n.5 ahventa toi on tuo 23grammanen
19.06.2012miikka87päivitystä kehiin :)
25.06.2012Jyrizeei pysty pakki savarilla :)