|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.08.2011 | Lapamato | Mikä vaappu tuolla oikeassa alakulmassa on? | | 21.08.2011 | Valpa98 | Se on joku Jessen aika vanha vaappu, mutta tosi hyvä | | 21.08.2011 | Vastarannankii | Aika ottavan näköinen tuo jesse, en ole tuollaista väriä ennen tavannut. Samoin sen yläpuolella oleva HI-LO on aika harvinaisissa väreissä. | | 21.08.2011 | Valpa98 | Joo ne ovat nimittäin mun isän jotain aika vanhoja uistimia mutta otinpahan ne tähän kuvaa :) | | 22.09.2011 | | okstoi tominu jakkin hauki vaapu | | 22.09.2011 | Valpa98 | jos meinaat tota pitkää niin eipä oo uitettu vielä mutta tolla jakki pulska kuhavaapulla on tullut alimittanen kuha ja 7.25 kilonen hauki. | | 25.03.2012 | | mulla samalainen punanen nilsu muta sininen |
|
|
|
| |
|