Oma uistinpakki,lusikoita piisaa - Kalastuskuva

Oma uistinpakki,lusikoita piisaa
Oma uistinpakki,lusikoita piisaa
Päiväys:05.09.2011Katsottu
360
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän danilahd muut kuvat
Kamera:Apple, iPhone 3GS
Valotus:1/15
Aukko:14/5

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
05.09.2011On komea sarja. Mikäs on lemppari/parhaiten kalaa? :)
05.09.2011VaNsKyllä toi Minnow spoon on hyvä kun siinä on toi jigi perässä.
05.09.2011rapala_Ei huono kokoelma. :) Onkos näillä uistimilla tullut kalaa: Krokot, Lotoilla ja Mörrumilla.
05.09.2011danilahdToi oranssi professor onega on toiminu erittäin hyvin, on tullu paljon haukea ja ahventa. Hyvä lippa mitä suosittelen on toi musta Abun Zune, toimii hyvin ahvenelle. Noi kaks on suosikkeja mut löytyyhän tosta monta muutakin :) pitäis vaan hankkii lisää vaappuja :p
05.09.2011danilahdrapala_ : mörrumilla on tullu paljon hyvänkokoista ahventa ja pientä haukea. Lotot ei ole ollu käytössä niin paljon mutta on tullut jotain ahventa tolla oranssilla. Krokot on varmoja haukiuistimia ja ainakin toi sininen on ollu kovassa käytössä :) utötä kannattaa kans kokeilla
05.09.2011rapala_Ok, itellä mörrumilla oon saanu 2haukee ja 2 syötävän kokosta ahventa päässy karkuun. Lotto ollu vasta kerran käytössä ja todella yllätti, 7heittoa ehti heittään kun jo hauki kiinni tollanen 700gr, ja myöhemmin vielä 50gr hauki mahasta kiinni ;). Jep, krokot on varmoja haukiuistimia, minulla kun on tuo 12krokoa pakissa. Kireitä! ;)
05.09.2011laitelaHyviä uistimia näyttäs kyllä olevan :)omasta mielestä Tobyt ja Minnarit ehkä parhaita lusikoita
04.10.2011Mömbe96kannattaa kokeilla laittaa ruohosuoja räsäsen koukkuun kiinni jigi. itellä ainakin toiminu ;)