|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 05.09.2011 | | On komea sarja. Mikäs on lemppari/parhaiten kalaa? :) | | 05.09.2011 | VaNs | Kyllä toi Minnow spoon on hyvä kun siinä on toi jigi perässä.
| | 05.09.2011 | rapala_ | Ei huono kokoelma. :) Onkos näillä uistimilla tullut kalaa: Krokot, Lotoilla ja Mörrumilla. | | 05.09.2011 | danilahd | Toi oranssi professor onega on toiminu erittäin hyvin, on tullu paljon haukea ja ahventa. Hyvä lippa mitä suosittelen on toi musta Abun Zune, toimii hyvin ahvenelle. Noi kaks on suosikkeja mut löytyyhän tosta monta muutakin :) pitäis vaan hankkii lisää vaappuja :p | | 05.09.2011 | danilahd | rapala_ : mörrumilla on tullu paljon hyvänkokoista ahventa ja pientä haukea. Lotot ei ole ollu käytössä niin paljon mutta on tullut jotain ahventa tolla oranssilla. Krokot on varmoja haukiuistimia ja ainakin toi sininen on ollu kovassa käytössä :) utötä kannattaa kans kokeilla | | 05.09.2011 | rapala_ | Ok, itellä mörrumilla oon saanu 2haukee ja 2 syötävän kokosta ahventa päässy karkuun. Lotto ollu vasta kerran käytössä ja todella yllätti, 7heittoa ehti heittään kun jo hauki kiinni tollanen 700gr, ja myöhemmin vielä 50gr hauki mahasta kiinni ;). Jep, krokot on varmoja haukiuistimia, minulla kun on tuo 12krokoa pakissa. Kireitä! ;) | | 05.09.2011 | laitela | Hyviä uistimia näyttäs kyllä olevan :)omasta mielestä Tobyt ja Minnarit ehkä parhaita lusikoita | | 04.10.2011 | Mömbe96 | kannattaa kokeilla
laittaa ruohosuoja
räsäsen koukkuun
kiinni jigi. itellä
ainakin toiminu ;) |
|
|
|
| |
|