|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 12.09.2011 | pontifex | On ollut kovan luokan saalistaja! :) | | 12.09.2011 | Kalatunnus | paljo paino? | | 12.09.2011 | KalAkke | Jos taimenen sijasta olisi ollut hauki, luultavasti kaikki olisi vaan vihannut sitä... | | 12.09.2011 | anze665 | ^ niinpä, nykyään kun kaikki pitävät haukea roskakalana.. :(
mutta ei mitään, komea taimen! :) | | 12.09.2011 | ratsumies | joo 17 salakkaa löyty sisältä, sen verran agressiivisesti zonkerin söi ettei voinu enää takasi laskee.kiits. |
|
|
|
| |
|