|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 24.09.2011 | jupsu21 | ootko liimannu ton ylemmän nokkalevyn tohon vaapun pintaan? | | 24.09.2011 | jesse12 | Juu se on vahvalla liimalla siinä kiinni. Pitää varmasti. Tuotti muuten tosi hyvän ja laajan potkun, vaikka aika takana onkin. | | 21.10.2011 | cortex | molemmat ovat hyviä |
|
|
|
| |
|