|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.09.2011 | kalakala543 | Minkä pitusia noi on? | | 28.09.2011 | kuppi81 | 7,5cm 10cm ja 15,5cm | | 28.09.2011 | Kuusinen | Uiko alin? Aika hieno nimittäin! | | 28.09.2011 | NonProkalastaj | Todella ohut puikula! Ehkä liiankin ohut, mutta mistäpä sen tietää! Kokeile kuhalle :D | | 28.09.2011 | kuppi81 | en oo viel alinta käyny kokeilemassa | | 28.09.2011 | NonProkalastaj | Alin on niin pitkä että kannattaisi olla takakoukku... maalaapa kuhalle sopivaksi ja ilmoittele onko toiminut! |
|
|
|
| |
|