|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 30.09.2011 | Raine | hyvä mallinen runko, varmaan kyljet välkkyy hienosti! | | 30.09.2011 | kuppi81 | joo välkkyy kylet tosi hyvi ekal ton mallisel tuli ekal uitto reissul jo taimen | | 01.10.2011 | Ikhtys Hauki | Tuo koko hopea on hieno !
h |
|
|
|
| |
|