|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 16.10.2011 | NonProkalastaj | Näissä mrhmnin vaapuissa on tällanen... miten sen nyt sanois... "pyöreä" tatsi. Peräkoukkujen kiinnitykset tulevat melko reilusti selän läpi, mutta enemmän minun silmääni häiritsee kun muodossa ei ole minkäännäköistä särmää. Ja vielä häiritsevämpää on että maaleissa on täysin sama juttu. Pyöreää ja tylsää. Tämä on vain minun mielipiteeni, ei kalojen. Oletko ajatellut kokeilla raitoja? :/ | | 16.10.2011 | Tricky | Jaa-a, ihan hyvälle ne mun mielestä näyttää. | | 16.10.2011 | NonProkalastaj | Hyvälle kyllä, mutta niistä mielestäni puuttuu se terä. Se jokin mikä veisi sen hyvästä erinomaiseen. Ja tämä on vain minun mielipiteeni. | | 17.10.2011 | anze665 | Aivan hiton hienoja vaappuja. Varmasti nappaa. | | 24.10.2011 | mrhmn86 | tuo kynäruiskumaalaus vielä vähän hakusessa ni siks on vähän samantyylisiä kaikki.. eilen koeuitto näillä ja ylemmällä nous yks 1.5kg kirre ni ainaki alku näyttää ottamisen kannalta hyvälle! | | 12.05.2012 | jamael | Hyviähän nuo on ja alimmainen varmasti kova ottipeli, siitä tulee mieleen pikku nils master. Yksinkertaisuus kunniaan :) |
|
|
|
| |
|