- Kalastuskuva

Päiväys:16.10.2011Katsottu
204
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän mrhmn86 muut kuvat
Kamera:Canon, Canon PowerShot A530
Valotus:1/60
Aukko:56/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
16.10.2011NonProkalastajNäissä mrhmnin vaapuissa on tällanen... miten sen nyt sanois... "pyöreä" tatsi. Peräkoukkujen kiinnitykset tulevat melko reilusti selän läpi, mutta enemmän minun silmääni häiritsee kun muodossa ei ole minkäännäköistä särmää. Ja vielä häiritsevämpää on että maaleissa on täysin sama juttu. Pyöreää ja tylsää. Tämä on vain minun mielipiteeni, ei kalojen. Oletko ajatellut kokeilla raitoja? :/
16.10.2011TrickyJaa-a, ihan hyvälle ne mun mielestä näyttää.
16.10.2011NonProkalastajHyvälle kyllä, mutta niistä mielestäni puuttuu se terä. Se jokin mikä veisi sen hyvästä erinomaiseen. Ja tämä on vain minun mielipiteeni.
17.10.2011anze665Aivan hiton hienoja vaappuja. Varmasti nappaa.
24.10.2011mrhmn86tuo kynäruiskumaalaus vielä vähän hakusessa ni siks on vähän samantyylisiä kaikki.. eilen koeuitto näillä ja ylemmällä nous yks 1.5kg kirre ni ainaki alku näyttää ottamisen kannalta hyvälle!
12.05.2012jamaelHyviähän nuo on ja alimmainen varmasti kova ottipeli, siitä tulee mieleen pikku nils master. Yksinkertaisuus kunniaan :)