|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 26.11.2011 | jordon | Nätti vaappu. | | 26.11.2011 | Raine | hyvän mallinen ja siistin näköinen. oletko jo koeuittanu? | | 26.11.2011 | pontifex | Joo olen koeuittanut. Pienen etulenkin säätämisen jälkeen tämä alkoi tekemään rauhallista uintia. | | 26.11.2011 | Sohjokauha | kuinka pitkä? | | 26.11.2011 | pontifex | 11cm | | 27.11.2011 | NonProkalastaj | Taasen toimivalta vaikuttava. Kerrassaan hieno. | | 29.11.2011 | miska k | Varmasti hauki tykkää. |
|
|
|
| |
|