|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.11.2011 | pontifex | Laitoin tuohon aika erikoisen painoituksen :D . Näyttää todella raskaalta muttei se kuitenkaan niin paljoa paina :P | | 29.11.2011 | pike97 | hieno..näyttää ihan hairy killeriltä :p | | 02.12.2011 | topiR | hieno
| | 11.12.2011 | Pohjakosketus | Miten teit noi sulat/karvat | | 11.12.2011 | pontifex | Nuo karvat ovat sellaisissa pitkissä pätkissä. Alun liimasin ja hieman lankaa päälle, sitten pari kierrosta, liimaa ja niin edelleen. Sellaisen joustavan muoviputken päälle ne sidotaan. Tuo taisi olla jonkin merkkistä kaninkarvaa. | | 11.12.2011 | pontifex | Nyt tuli mieleen, että tuon kaninkarvan merkki taisi olla Zonker |
|
|
|
| |
|