|  | | Jojo vaappuja ennen runko langan liimausta. kommentoikaa! | | | Päiväys: | 01.02.2012 | Katsottu 350 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Kim Nikolskij muut kuvat | | Kamera: | OLYMPUS IMAGING CORP., FE4000,X920,X925 | | Valotus: | 1/320 | | Aukko: | 26/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 01.02.2012 | Lahmajärven ka | Hyvältä näyttää..liimaa vaan ja pintakäsittely osastolle.. | | 01.02.2012 | Kim Nikolskij | jep :) | | 01.02.2012 | rahmu10 | hyvältä näyttää | | 01.02.2012 | kinde | kylä kalaa vaan tulee
:D | | 01.02.2012 | Kim Nikolskij | Toivottavasti :)
| | 02.02.2012 | Raine | Kun on noin hyvin hiottu pohja niin lopputuloskin on hienompi. Onko nämä sun ekat vaaput? | | 02.02.2012 | Kim Nikolskij | ei ole ihan ekoja ,mutta vielä en ole maalannut yhtään. olen tehnyt maalausta vaille valmiiksi yli 40 aihiota. | | 06.02.2012 | zerostar | Iha vaan ihmetellen että miten meinaat saada noihin turpalevyt? saako niitä jostain ostettua? | | 06.02.2012 | NonProkalastaj | Huulilevyjä saa mm. samfishingistä ja jokaisesta hyvin varustetusta kalastusliikkeestä. Ihan hienoja aihioita. | | 07.02.2012 | Kim Nikolskij | Kiitos ja ei noi vaaput ole vielä läheskään valmis. Ja ostan kaiken tarvittavan samfishingistä. | | 07.03.2012 | jamael | Oot kyl näppärä tekeen. |
|
|
|
| |
|