Ei menny pikkuäijälläkään huonosti:) - Kalastuskuva

Ei menny pikkuäijälläkään huonosti:)
Ei menny pikkuäijälläkään huonosti:)
Päiväys:07.03.2012Katsottu
329
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Kalamies69 muut kuvat
Kamera:CASIO COMPUTER CO.,LTD., EX-Z1050
Valotus:1/320
Aukko:28/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
08.03.2012tuoppi63komeet kalat,hyvä.
08.03.2012Kalamies69kiitti
21.07.2012jerpparisaitteko yhteensä 7 kirreä
24.07.2012Kalamies69joo