Kalastus lainiojoki 2012 3.9
Kalassa lainiojoella virvelillä ja perholla.Lähde:
YouTubeLisätty:
13.08.2012 klo. 13:08
Katsottu47 kertaa
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.13.08.2012 matid Hyvä video ja hienoja kaloja! 5/5 13.08.2012 Kim Nikolskij Kiitos 13.08.2012 Misäs tää joiki on 13.08.2012 Kim Nikolskij Ruotsin lapissa. 13.08.2012 Mäski Mekin kävimme käyttäjä Daiwan ja parin muun henkilön kanssa tuolla alkukuusta. Ihan hyvä paikka on ja tutut maisemat. :) 13.08.2012 Kim Nikolskij Juu oli tosi hieno paikka. 13.08.2012 Mäski Satuitteko muuten näkemään isojen merilohien hyppivän? Itse näin muutaman, oli nimittäin komeita. :D 13.08.2012 Kim Nikolskij Tosi paljon ja yksi iso oli kiinni. 13.08.2012 Mäski Mulla myös.. Annoin suurimman koon loton olla vain virrassa, niin jysähti. Sitten se vei pitkästi koskea alas ja irtos. :( En tajunnut lähteä kalan perään... 14.08.2012 jonzku Mitä vieheitä käytitte? 14.08.2012 Kim Nikolskij Lippoja ja lusikoita. Ja perhoja. 17.08.2012 jonzku Mitä lippoja ja lusikoita? 17.08.2012 Kim Nikolskij Lotot toimi ja kaiken laisia ja merkkisiä lusikoita. 22.09.2012 Ikhtys Hauki Näenkä väärin mutta kohassa 0:53 uistin näyttää abu carcia reflexiltä 22.09.2012 Ikhtys Hauki Oho ei se olekkaan kun siinä on tommonen sileä pintainen lippa 22.09.2012 Ikhtys Hauki Komee harri 3:00 24.09.2012 Kim Nikolskij Bete lotto pienintä kokoa. 13.12.2012 Daiwa Hieno video ja tuo on muuten mahtava paikka kalastella. 13.12.2012 Kim Nikolskij Kiitos ja on hieno paikka.