| Pohja, vai kala??? ;D | 2.3 | | Eli heti videon alussa näkyy miten jämähtää lähes paikoilleen...ja sitten alkaa tulemaan kohti. tuo ois ollut kiva nähdä! Lajikin jäi epäselväksi.
Lähde: YouTube
Lisätty: 06.09.2013 klo. 21:16 | Katsottu 83 kertaa | | |
|
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 06.09.2013 | Niko1995 | Säälin. Ton mukaan sieltä olis tullut jotain erittäin mukavaa :D Hauki tai kuha luultavasti. | | 06.09.2013 | PFCompany | Edellisellä heitolla tuli Kuha.... Mutta on toki Haukikin mahdollinen. | | 06.09.2013 | Jyrize | oma veikkaukseni on kuha, Sen verran pitkän ja raskaan oloinen tärppi :D harmi olis ollut tosiaan kiva nähdä. Paljonko tuossa on vettä? | | 06.09.2013 | Typeyks | Täältä myös veikkaus hahveneen. Hauki olis näin lämpösellä vissiin lähtenyt Karibian suuntaan. | | 07.09.2013 | Niko1995 | Siimasi on muuten aika pahasti kiertynyt. Kannattaa suoristaa tai sit voi sotkeutuu erittäin helposti. | | 07.09.2013 | Vastarannankii | ^ei se minusta mitenkään erityisen kiertyneeltä näytä...? | | 07.09.2013 | PFCompany | Ei oo kiertynyt, kala kun irtoaa niin veivaan vaan lujaa...kunnes tajuan tapahtuneen :-/ | | 08.09.2013 | harvesteri | Ai jai, olis ollu ihan komia fisu, mut mikä;( | | 09.09.2013 | PFCompany | Oishan tuo ollut kiva saada ees näytille, kamerakin kun kuvas.... :-) | | 11.09.2013 | tuomas21 | kyllä kalalta näytti koska pientä väpätystä vavan kärjessä näkyi.Aikas saman tyyppisesti olen nähnyt yli 8 kiloisten tekevän... |
|
|
| |
|