| Pannukarkeaa... | 3.8 | | Viiteen vuoteen ei ole tullut merellä käytyä, mutta tuntui olevan vielä homma hanskassa. Eka video muuten jonka siellä kuvasin....
Lähde: YouTube
Lisätty: 21.09.2013 klo. 11:58 | Katsottu 122 kertaa | | |
|
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.09.2013 | Diku | Ei paha | | 21.09.2013 | jehna95 | Nätti, 300-400g? Mitä jigiä käytit tässä, näyttäis hyvältä. :) | | 21.09.2013 | PFCompany | Jigi oli Fin-S Fish 4". Toimii hienosti. Ja ihan tuo puntarissakin nopeesti kävi, 560gr näytti vaaka. | | 21.09.2013 | harvesteri | Jiggailua, tollasta se juurikin on, komee aabo;) |
|
|
| |
|