| Höytiäisen lohitreffit 2010 pvä 1Kisa-aika 10-16 ja puolen tunnin siirtymät kummassakin päässä.Lähdin yksin raksia vetämään meidän busterilla.Ja heti päivän alkuun rakseja laskiessa narahti ja veneen vieressä karkuutus haavin vierestä arviolta 3-4kg väliin lohi.
Puntariin sain kuitenkin lopussa 61cm järvärin ja sijoitus ensimmäisenä päivänä 3.
Luettu 687 kertaa
Reissussa mukanaAkhu- |
| | Piilota kommentit | | |
|
|
| |
|