| | | |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 10.01.2015 | Suurkalastaja | No jo on kateellista meininkiä! :D Varmasti pitää pituus ja paino paikkansa... Niin ja onnittelut jälleen komeesta kalasta, mukavia ahvenia nostelette! :) | | 10.01.2015 | JPC | kyl o komia ja näkeehän että tuolla kokoa on! | | 10.01.2015 | GiantSander | Paljon Onnea unelma kalasta! Tuon tärpin muistaa varmasti lopun ikää! | | 11.01.2015 | | kyllähän tuo täyttää 1,5kg mitat, eikös tuo puntari ole noin 9cm? | | 11.01.2015 | Jani__K | Joku 85mm koukusta koukkuun. Kiitoksia onnitteluista ja tärpin todellakin muistan.:) Nyt reijälle istuu! :) | | 11.01.2015 | | ei muuta kuin kireitä siimoja, toivottavasti nappaa uusi isomus kiinni :) | | 11.01.2015 | kalastaja48 | mitä tasuria käytit? ja komia ahven | | 11.01.2015 | makkeonmies | nätti on ahven ,onnea kovasti. | | 13.01.2015 | onyx-73 | Onnittelut,kyllä on kateellista tai tyhmää jengiä.mitat varmasti oikein,tai mistäpä minä tiedän= | | 13.01.2015 | jonttu 71 | abbura pulkassa on jo hyvä kuva,mihin vertaa.on se komia porsas.onnea vaan tasuri miehelle!!! | | 13.01.2015 | Jani__K | Kiitoksia onnitteluista! Joo, kyllä ne mitat aivan oikein on. Tämä aapo lähtee täyttöön. :) | | 13.01.2015 | PFCompany | Heh, pulkka puolillaan ahventa!! Onnittelut komeesta körmystä! Ei epäilyksen häivää... Tällä palstalla kyl on välillä karkeitakin heittoja. | | 14.01.2015 | Manolito | jäätävä ahven. onnittelut!! | | 14.01.2015 | palepal | Ztiisus! On kyllä komea abbora! Laita hei ihmeessä vielä kuvan ku kala on täytetty =) Toi pulkkakuva on todella havainnollista, ei härreguud | | 14.01.2015 | Jani__K | Kiitti! Laitan kuvan sitten keväällä. :) |
|
| | Tagit: Ahven Ahven Pilkintä Pilkintä Saimaa Ruokolahti |
|
| |
|