| Ahven 70 g | | Saantiaika | 06.03.2011 klo. 12:45 | | Kalastusmuoto | Pilkintä | | Vesistö | Veittijärvi, Ylöjärvi | | Säätila | Aurinkoinen | | Pilkki | Morri Volfram | | Pilkin väri | Papukaija | | Ottisyvyys | 4,5 m | | Veden syvyys | 5 m | | Kalapisteet (sijoitus) | 24p (26922.) | | Kuvassa myös ottipeli, joka tippui järveen kuvan ottamisen jälkeen. RIP. mormyska. | Huom! Kalan paino on arvio. | Katsottu 172 kertaa |
| | |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 06.03.2011 | KalAkke | Onko toi morri Ahti- merkkinen? Mulla on just samanlainen/värinen. | | 06.03.2011 | Ahven 2 kg | Teillä kisa auki. :D Hirmu pedolla. Oliko jäätä kuin paljon? Täällä on aivan sairaasti siihen kahvaan saakka melkein. | | 06.03.2011 | Lapamato | jaa a, kisa auki hmm... Itse asiassa Jaakko95 sai verkoista melkein 400g ahvenen ja 1,5 hauen mutta muisti ottaa kuvat vasta kun ne olivat fileerattu, eli meillä on kuva fileistä :D Sekä köntsä oli Lentiirajärvellä ja sai sieltä isoja ahvenia (isoin 23cm). Jos se nyt vaan suostuisi lisäämään sen... Ja Lahna. Sry mutta mulla ei oo tiatoo minkä merkkinen toi on/oli. Ihmettelen sitä ittekki. Onko siinä sun Ahti merkkisessä vihree selkä (joka ei kuvasta näy), jossa on erivärisiä pieniä pilkkuja? Jäätä oli ihan tarpeeksi. Köntsän Bluefoxin UR:rrällä teki aika tiukkaa :D | | 06.03.2011 | Joolle | Kannattaa muutes sitoa tuo morri suoraan siimaan. | | 06.03.2011 | Lapamato | Joo, niin alan tekemään jatkossa. Pitäisi varmaan hankkia toinen vapa, ettei tarvi alkaa tehdä siimaruljanssia jäillä. | | 07.03.2011 | KalAkke | Ei oo vihreetä selkää, mutta pilkkuja on. | | 07.03.2011 | Lapamato | OK, ei taideta puhua samasta :D |
|
| | Tagit: Ahven Ahven Pilkintä Pilkintä Veittijärvi Ylöjärvi |
|
| |
|