| Säyne 1,56 kg | | Saantiaika | 27.12.2013 klo. 14:10 | | Kalastusmuoto | Katiska- ja rysäkalastus | | Vesistö | Mula, Joroinen | | Paikka | Joen alku | | Säätila | Tihkusade | | Ottisyvyys | 2 m | | Veden syvyys | 2 m | | Tuuli | Länsituuli, 1 m/s | | Ilmanpaine | 999 hPa | | Ilman lämpötila | 3 °C | | Kalapisteet (sijoitus) | 401p (2757.) | Yli 1,50 kg Säyne | | Mukavasti jytis katiskassa...ilmeisesti kanin ja hamsterin jyvät jotka heitin avantoon houkutteli tämän otuksen paikalle... :D Sori epäselvät kuvat. | Katsottu 330 kertaa |
| | |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 27.12.2013 | | hyvä nikooo | | 27.12.2013 | Pro-Rapala | Katiskahan se hoiti vaan hommansa. ;D | | 27.12.2013 | Lahmajärven ka | Hienoo! Tiesikkö muuten, että Säynettä on valko ja punalihaista..On hyvää! | | 27.12.2013 | Pro-Rapala | Kiitti! Jeps, tiedän ja tämä oli punalihainen...nam! | | 28.12.2013 | pike97 | Komee on! | | 28.12.2013 | Pro-Rapala | Kiitti. | | 31.12.2013 | | aikas paksulta vaikuttaa kolmannessa kuvassa. Hieno.
Ruusuke tulee. | | 31.12.2013 | Pro-Rapala | Kiitti! Ruusuke säyneestä on tullut aikoja sitten ennen tätä. :) |
|
| | Tagit: Säyne Säyne Katiska- ja rysäkalastus Katiska- ja rysäkalastus Mula Joroinen Joen alku |
|
| |
|