| | | |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 29.07.2010 | _Junior_ | Hieno kala väsyttää virvelin vavan päässä, vai mitä? itse olen saanut 4,7kg, mutta en väsyttänyt silloin sitä, olin vain haavi miehenä. Sentään olen saanut väsyttää 2,950kg, oli hiukan pienempi kuin tuo. Niin kuin he kertovat jotka on saanut aikaisemmin toutaimen, niin kuin minäkin, kovempi vastus minusta kuin lohessa.:) | | 29.07.2010 | Randomi | no oli siinä vähäsen... mutta uuteen kelaan oli totuttelemista niin se meni jarrun kanssa säätämiseksi, eli vaikea sanoa. ja en ole väsytellyt lohia ^_^ | | 01.08.2010 | Percho | Komeen kokonen. :) |
|
| | Tagit: Toutain Toutain Heittokalastus Heittokalastus Kokemäenjoki Äetsä |
|
| |
|