| heittelemässä kuokkalankoskillaViime kesänä käytiin herralankoskella, mutta mitään ei saatu ja nyt pitäis mennä vähän pidemmäks aikaa. Torstaina ostettu uusia uistimia. mm. Nilsun jäpittäjia ja Rapala team eskoja ja muutama Salmo hornet, että nyt jos vaikka tulis jotain. Kirjoitetaan lauantaina.
Lauantaita. Aamulla kello 9.00 kun lupa alkoi ..tiina paikalla ja alettiin heitellä. Toutaimet ja muut kalat hyppii pinnassa, mutta ei vaan ota kiinni. Yks taimen oli kiinni, mutta aivan rannassa päätti lähteä takaisin. Myöhemmin kalapaikkani ohi ui valtava toutain ja heitin Nilsun jäpittäjän sen eteen muuta ei vaan ottanu. Siinä yhden aikaan otti samaan jäpittäjään kiinni melkein puolikas ahven ja sain rantaan. Tähän mennessä ei muuta kalaa.
Päivän aikana pääsi 7 kalaa karkuun 5 rapala team eskosta ja loput 2 nils mastersin jäpittäjästä. Samalta paikalta kuin ensimmäinen ahven sain vielä 2 isoa ahventa toisen team eskolla ja toisen jäpittäjällä. 18.15 lähdettiin kotiin noin 9 tuntia heiteltyämme.
Luettu 567 kertaa
Reissussa mukanakalamies 13 |
| | Piilota kommentit | | |
|
|
| |
|