Koukun kalasta on paha pistää pienemmäx!

Mut kerran oon 18 gr. ABU Tobylla saanut Hauen, jota luulin kaislanpätkäksi. Meinasin sen nykäistä koukusta irti ja se alkoikin pärisemään siinä. Lähempi tutkiskelu osoitti sen, että tosiaankin koukussa on Hauki!! Paksuutta oli hurjat puoli senttiä ja pittuuskin lähenteli kymmentä

Ihmetytti tosissaan se, että miten tuo oli viel saanut sen yhden koukun haaran suuhunsa mahtumaan, kun oli siis ihan suustaan koukussa kiinni. Peto mikä peto!