Alle viiden sentin kolmipiikki kyljestä kiinni, tosin perholla

"Ongella" sain 3kpl parin sentin sinttiä: ongessa oli siima vajonnut vähän veden alle ja sen päällä ui pikkukalaparvi. Kiskaisin vavalla ja kaloja lensi ties mihin, yksi tuli suoraan otsaan, toinen käteen ja kolmas laiturille mun viereen

muut taisivat pysyä vedessä. Jotakin särkikaloja olivat.