Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

mikä on teidän pienin kalanne virvelillä?

(Luettu 19077 kertaa)
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 29.06.13 - klo:20:43 »

Juu juu, mut tahattomaan sellaiseen..

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #16 : 29.06.13 - klo:21:12 »

Niin no joo... Mut tuskin se salakkakantaa uhkaa, jos muutama kuolee. Mä kuulin tosta kaverilta ni piti ite koittaa ja toimihan se!

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
Galzu
Vieras
« Vastaus #17 : 04.07.13 - klo:12:05 »

Ai nykyään kilpaillaan siitä, ketä saa pienimmän kalan? Hymyilee leveästi
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 04.07.13 - klo:12:33 »

No mitä sä luulit? Siis pienet kalat on melkee harvinaisempia saada ku isommat Iskee silmää tosin jossain menee se raja, että onko kala pienuutensa takia hieno vai vähemmän hieno.
-kelaaja-
Vieras
« Vastaus #19 : 17.07.13 - klo:12:23 »

Siinä http://www.kalasaalis.com/-kelaaja-/kalat/Ahven/27840/

KOMEASTI veti kyllä vastaan Hymyilee leveästi
Suurkalastaja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 19.07.13 - klo:00:53 »

Tämä tuskin on pienin kala mitä olen virvelillä saanut, mutta pienin jerkkihauki ainakin. Virnistää Vertailuna Buster Jerk 12 cm.


Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #21 : 21.07.13 - klo:01:21 »

Tuollanen kuva löytyi arkistoista Cool.


* 008.JPG (1457.88 kilotavua, 2304x1728 - tarkasteltu 443 kertaa.)
Avvk
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #22 : 22.07.13 - klo:10:35 »


Alle viiden sentin kolmipiikki

Kalamies ilman kaloja.
fisuman01
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #23 : 01.08.13 - klo:13:34 »

helevetin pieniä käloja! Järkyttynyt
PFCompany
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #24 : 01.08.13 - klo:13:57 »

Koukun kalasta on paha pistää pienemmäx!  Virnistää

Mut kerran oon 18 gr. ABU Tobylla saanut Hauen, jota luulin kaislanpätkäksi.  Meinasin sen nykäistä koukusta irti ja se alkoikin pärisemään siinä.  Lähempi tutkiskelu osoitti sen, että tosiaankin koukussa on Hauki!!  Paksuutta oli hurjat puoli senttiä ja pittuuskin lähenteli kymmentä  Hymyilee leveästi  Ihmetytti tosissaan se, että miten tuo oli viel saanut sen yhden koukun haaran suuhunsa mahtumaan, kun oli siis ihan suustaan koukussa kiinni.  Peto mikä peto!

Kovat kalamiehet ei koskaan kuole - ne vaan haisee sille....
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #25 : 01.08.13 - klo:14:18 »

Juu hauki on tosiaan peto jo pienenä. Itse en ole ikinä saanut erityisen pientä haukea.., tuo avatar kuvan hauki taitaa olla pienin, muistaakseni karvan alle 30cm, normi Busalla Wäiski väriin C 099.
Tuo Suurkalastajan busa hauki on kans aika pieni peto... Muuten tuo tirri joka on mun Suspin koukussa on samalta alueelta kuin Suurkalastajan tänä keväänä Lindyllä saama plus seiska.
Diku
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #26 : 13.08.13 - klo:12:38 »

Tais olla juuri toi kolmipiikki mikä yrittää ajaa vieheet esim.jerkit ja vaaput pois sen reviiriltä ja siksi jäävät suhteellisen usein kiinni vieheisiin haluamattaan. Oma pienin kala on Reflexillä tullut 20g kiiski joka jäi kiinni kyljestä.
-juhis-
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #27 : 13.08.13 - klo:19:10 »

24 grammanen hauki  Hymyilee leveästi tuli meppsin lipalla
jv7
Vieras
« Vastaus #28 : 13.08.13 - klo:19:27 »

2-3 cm ahven
fisuman01
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #29 : 19.08.13 - klo:12:46 »

olipa iso ahven  Nolostunut Hymyilee
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines