Sivuja: 1 2 [3] 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

mikä on teidän pienin kalanne virvelillä?

(Luettu 19107 kertaa)
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #30 : 19.08.13 - klo:18:08 »

2-3 cm ahven

Millä systeemillä saa tuollaisia appuroita? Järkyttynyt

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
jv7
Vieras
« Vastaus #31 : 19.08.13 - klo:18:18 »

abu gargia jazz 9g lusikalla. Hymyilee leveästi
mita24
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #32 : 29.08.13 - klo:14:29 »

tällainen tuli vetouistelussa. Lajista ei tietoa, kun oli liian pieni tunnistamiseen..


* WP_20130629_020.jpg (1868.42 kilotavua, 3552x2000 - tarkasteltu 515 kertaa.)
Diku
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #33 : 02.09.13 - klo:17:57 »

Pieninpiä kaloja lienee 15cm hauki joka päätti napata kalalippaan kyljellään. Hymyilee leveästi
Suurkalastaja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 10.09.13 - klo:00:11 »

Elokuussa sain Saimaalta pienimmän uistinhaukeni ikinä:



Puntari näytti huikeat 60 grammaa. Virnistää

Hedgehog
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #35 : 10.09.13 - klo:04:33 »

 Hymyilee leveästi Tuon minun profiili kuvan kuhan koko ei päätä huimaa ja samalla pienin vetouistelu kala tälle kesää.

Kalassa jo vuodesta 1980
fisuman01
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #36 : 14.10.13 - klo:16:30 »

wow Hymyilee leveästi
fisuman01
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #37 : 01.01.14 - klo:16:50 »

uh
Teippa
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #38 : 07.01.14 - klo:20:30 »

Pienin uistimella noussut kala oli n. 3cm muikku lippaan kyljestä tarttuneena  Hymyilee

fisuman01
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #39 : 15.01.14 - klo:21:54 »

siinähän riittää syötävää  Hymyilee
Dj_God
****

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #40 : 10.03.14 - klo:11:45 »

Pienin uistimeen ottanut kala oli eräs hauen poikanen viime kesältä. Painoa ja pituutta en tullut ottaneeksi ylös, mutta kokoluokkaa kuvannee se, että kun hauen otti keskivartalosta käteen, näkyviin jäi vain käden toisesta päästä pilkottava pää ja toisesta päästä pyrstö. Oli muistaakseni 8cm vaappu, johon tuo peto tarrasti kiinni.

The Optimist thinks this is the best of all possible worlds. The Pessimist thinks the Optimist may be correct.
MIETTINEN
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #41 : 10.03.14 - klo:13:49 »

2011 "nappasi" jigiin tällanen. Jigin koko 3g  Virnistää

mita24:n "kala" on kyllä mahtipontisen kokoinen


* 02062011260.jpg (131.03 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 488 kertaa.)

Kiero savolainen, muuten ihan terve
"Berliinin Reagan"
fisuman01
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #42 : 27.03.14 - klo:17:41 »

2011 "nappasi" jigiin tällanen. Jigin koko 3g  Virnistää

mita24:n "kala" on kyllä mahtipontisen kokoinen

OHO! Hymyilee
Patevaan
Vieras
« Vastaus #43 : 29.03.14 - klo:13:46 »

No pari vuotta takaperin nappas Meppsin 3 koon lippaan suunnilleen 12 cm hauki ja oli viä kaikista kolmesta koukusta suussa Hymyilee leveästi Oli se kyllä aika hauska näky, harmi etten kuvaa hoksannu ottaa.
abbe
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #44 : 15.05.14 - klo:10:39 »

Noin 10 grammanen salakka kyljestä kiinni Hymyilee leveästi. Kalastin varmaan salakkaparvesta Vihainen
Sivuja: 1 2 [3] 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines