No tossa kerran mökillä nappas hauki rannasta. Olin juuri heittänyt pientä lippaa ja kun ei näyttänyt kalaa tulemaan niin uittelin sitä lippaa huviksee laiturin vieres. Olin liuttamassa lippaa rannan pohjaa myöten maihin(tiedän että se tylsyttää koukkuja:D) ja kun lippa oli jo maissa, kala nappasi. 3 kilonen hauki, joka myös tällä hetkellä isoin kalani, oli mitään tekemättä maissa. Lähin juoksemaan mökkiä päin virveli kädessä ja hauki roikkui siiman jatkeena, sai ajelun maata myöten:D:D