Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Rapalan tehdas.

(Luettu 6353 kertaa)
hevi moto
**

0
Poissa



Profiili
« : 04.07.11 - klo:19:41 »

Eli ootteko käyny rapalan tehdas myymälässä?

Ite meen sinne ens viikolla käymään kattoon.On kuulma halpoja uistimia.

Kalat on kaloja mutta karhu on karhu.
anttix
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.11 - klo:19:58 »

Missäs rapalan tehdas on?

EP - tiimi.
hevi moto
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.11 - klo:19:58 »

Missäs rapalan tehdas on?

 kuusamossa päin Hymyilee
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 04.07.11 - klo:20:14 »


 kuusamossa päin Hymyilee

Eikä ole... Se on Vääksyssä. Ja Vääksy on vähän Lahden pohjoispuolella. Kuusamossa on, yllätys yllätys, Kuusamon Uistimen tehdas ja tehtaan myymälä. Siellä joskus käynyt, en hintoja muista eikä niistä varmaan enää mitään iloa olisikaan, sen verta aikaa. Rapalan tehtaalla en siis ole käynyt.

Dafag did I just said...
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 04.07.11 - klo:20:17 »

Eli ootteko käyny rapalan tehdas myymälässä?

Ite meen sinne ens viikolla käymään kattoon.On kuulma halpoja uistimia.
Onko siellä myymälä? Kävin siinä pihassa kääntymässä, kun luulin ettei siinä mitään myyä. Noh, ajan siitä ohi kuukausittain kuitenki.

Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 04.07.11 - klo:20:32 »

Onko siellä myymälä? Kävin siinä pihassa kääntymässä, kun luulin ettei siinä mitään myyä. Noh, ajan siitä ohi kuukausittain kuitenki.

Kyllä mun tietääkseni siellä jotain on, melkein ainahan tehtailla joku tehtaan myymälä on. Myyvät varmaan kovalla alella vähän maalivirheellisiä vieheitäkin siellä. Ja ihan hyväkuntoisiakin tietysti.
enäjärvenkauhu
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 04.07.11 - klo:21:32 »

Offtopiccia, mutta menköön...

Kuusamossa on kuusamon uistimen myymälä, jossa myydään halvalla 2luokan vieheitä. Elisiis joitain kauneusvirheitä.
Ostin proffan, räsäsen, paavon, variantin, kuhan ja pari muuta. Ei maksanut kuin jotain 23e.

Niillä on myös pihalla lampi, jossa on kirjolohia. Ne myyvät sinne lupiakin.

Kauhu iskee jälleen Cool
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 04.07.11 - klo:22:09 »

Tuola Rapalan Vääksyn tehtaalla saa muistaakseni ottaa valmiita aihioita niin paljon kuin haluaa. Eräs kaveri sielä jokunen vuosi sitten kävi luokkaretkellä. Mistään myymälästä ei ainekaan maininnut, vaan sanoi että prkl kun olis vaapuntekovälineet niin oisin elämän aihiot saanut.

Laitoksesta karannut rantahörhö.
hevi moto
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 05.07.11 - klo:08:45 »

kuitenki oon menossa sinne käymään kattoon.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines