Onko siellä myymälä? Kävin siinä pihassa kääntymässä, kun luulin ettei siinä mitään myyä. Noh, ajan siitä ohi kuukausittain kuitenki.
Kyllä mun tietääkseni siellä jotain on, melkein ainahan tehtailla joku tehtaan myymälä on. Myyvät varmaan kovalla alella vähän maalivirheellisiä vieheitäkin siellä. Ja ihan hyväkuntoisiakin tietysti.